آیا شما هم به دنبال آشنایی با سرور hp dl380 g10 هستید؟ حتما می دانید که این محصول یکی از قوی ترین و شناخته شده ترین سرور های تولید شده توسط شرکت اچ پی به حساب می آید که به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی، محبوبیت زیادی هم به دست آورده است. این سرور در رده بندی سرور های دو یونیت رکمونت در بازار به فروش می رسد. این شاخه از انواع سرور اچ پی به عنوان پر فروش ترین محصولات این برند شناسایی شده اند. با آشنایی با سرور hp g10 dl380، شما متوجه می شوید که این سرور قدرت عملکردی بالایی داشته و به شما اجازه می دهد تا به هر روشی که دوست داشتید نسبت به شخصی سازی آن اقدام کنید. امروز ما قصد داریم تا در مورد آشنایی با سرور hp g10 dl380 با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

آشنایی با سرور  hp dl380 g10از نظر تخصصی

بیایید تا کارمان را با آشنایی با سرور hp g10 dl380 از نظر تخصصی شروع کنیم. به صورت کلی، این سرور یک سری ویژگی های خاص و کلیدی را در خود جای داده است. در ابتدا، این سرور جزو محصولات نسل دهمی اچ پی به حساب می آید. به گفته خود شرکت اچ پی، این سرور برای کاهش هزینه ها و افزایش میزان راندمان کاری طراحی شده است. در صورتی که شما به دنبال یک سرور ارتقا پذیر و پر کاربرد هستید، استفاده از این محصول نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. این سرور همراه با آخرین تکنولوژی های امنیتی و کارایی طراحی شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بسته به مشخصات مد نظر شما، سرور hp g10 dl380 می تواند در رده بندی های مختلفی به فروش برسد.
آشنایی با سرور hp g10 dl380 به شما کمک خواهد کرد تا بهترین مدل را بر اساس بوده خود خریداری نمایید. این سرور قدرتمند از پردازنده های Intel Xenon Scalable هم پشتیبانی کرده و با استفاده از آن شما به راحتی می توانید نسبت به راه اندازی سیستم های پیچیده اقدام کنید. به خاطر داشته باشید که میزان بازدهی و کارایی این سرور در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار، 27 درصد افزایش پیدا کرده است. همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از آن نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. شما می توانید از درایو های LFF هم برای این سرور قوی و قدرتمند استفاده نمایید. طول عمر این سرور قدرتمند بالا بوده و شما با خیال راحت می توانید آن را برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار دهید.

برای خرید سرور hp g10 بر روی این لینک کلیک کنید

                     

                    سرور hp dl380 g10

hp-g10-server

سرور hp g10 dl380 از نظر میزان بازدهی در پروژه های مختلف

یکی از مهم ترین مراحل آشنایی با سرور hp g10 dl380، مربوط به بررسی بازدهی آن در پروژه های مختلف می باشد. تا به امروز کارشناسان بررسی های مختلفی را بر روی این سرور انجام داده و آن را برای اجرای پروژه های مختلف مورد استفاده قرار داده اند. به خاطر داشته باشید که پروژه های متنوع می توانند به منابع مختلفی هم نیاز داشته باشند. بسته به منابع اضافی که شما بر روی سرور قرار می دهید، احتمال اینکه راندمان کاری آن در پروژه های مختلف کم و زیاد شود وجود دارد. به صورت کلی، این سرور برای حسابداری و انجام امور اداری یک سرور فوق العاده قوی به حساب می آید. با استفاده از آن شما به راحتی می توانید نیاز های شرکت، سازمان یا اداره خود را رفع کنید.
جدا از این مسئله، سرور hp g10 dl380 به گونه ای طراحی شده است که برای هاستینگ هم نتایج مطلوبی را به همراه دارد. در صورتی که شما فضا، سی پی یو و رم کافی را در اختیارش قرار دهید، می توانید انتظار دریافت بازدهی مطلوبی را نیز داشته باشید. جدا از این مسئله در برخی از پروژه ها این سرور برای انجام فعالیت های گیمینگ و رندرینگ هم مورد استفاده قرار گرفته است. به صورت دیفالت، این فعالیت به شما توصیه نمی شود ولی اگر شما بتوانید منابع موجود در سرور را ارتقا دهید، احتمال اینکه سرور hp g10 dl380 برای فعالیت های گرافیکی هم نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد وجود خواهد داشت.

آشنایی با سرور hp dl380 g10

بررسی فنی سرور hp g10 dl380

حال که مباحث مربوط به آشنایی با سرور hp g10 dl380 را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به سراغ مشخصات فنی این سرور قدرتمند برویم. پردازنده اصلی این سرور از سوکت های شرکت اینتل پشتیبانی می کند. شما می توانید بسته به نیاز های خود، پردازنده های 4 تا 28 هسته ای را بر روی آن نصب کنید. میزان کش پردازنده بین 8 تا 38 مگابایت بسته به نوع آن متغیر خواهد بود. این سرور قدرتمند حداکثر می تواند تا 3 ترابایت حافظه رم را مدیریت نماید. در صورتی که شما از مدل HPE 512GB 266 استفاده کنید، می توانید تا 6 ترابایت رم را بر روی آن نصب کنید. به خاطر داشته باشید که این سرور از 24 اسلات رم استفاده می کند.
سرور hp g10 dl380 همراه با یک فن استاندارد و قدرتمند در بازار به فروش می رسد ولی در صورت نیاز شما می توانید فن آن را تغییر دهید. کنترلر شبکه این سرور از نوع HPE 1gb 331i می باشد. با خرید این سرور شما می توانید به ازای هر کنترلر 4 پورت مختلف را دریافت نمایید. به خاطر داشته باشید که این سرور همراه با 3 سال گارانتی به فروش می رسد.
منابع hp g10 dl380

انواع این سرور کدام اند؟

سرور hp g10 dl380 در چندین زیر شاخه مختلف به فروش می رسد. هر کدام از این دسته بندی ها و زیر شاخه های سرور hp g10 dl380 یک سری ویژگی های خاص و کلیدی را در خود جای داده اند. به خاطر داشته باشید که منابع به کار رفته در هر کدام از این مدل ها، با دیگری تفاوت دارد. همین مسئله هم بر روی قیمت نهایی تاثیر گذار خواهد بود. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین مدل های این محصول را مشاهده نمایید.
• HPE ProLiant DL380 Gen10 Server With Standard SFF Bay
• HP ProLiant DL380 Gen10 Server With Standard 12 LFF Bay
• HPE ProLiant DL380 Gen10 4210R 1P 32GB-R P408i-a NC 8SFF 800W PS Server (P24841-B21)
• HPE ProLiant DL380 Gen10 4208 1P 32GB-R P408i-a NC12LFF 800W PS Server (P20172-B21)

 

اگر علاقه مند هستید می توانید این مطلب را به صورت صوتی و ویس نیز گوش کنید

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

مقالات مرتبط 

پیشنهاد می شود این مقاله را نیز بخوانید

                      

             آشنایی با سرورهای hp g10

 

hp-g10-server