تجهیز شبکه فیدار با شرايط ارسال سريع‌ و پرداخت در محل، لذت خريدي متفاوت را براي شما فراهم کرده است.

تهران و کرج:

سفارش‌هايي که در روزهاي کاري شنبه تا پنجشنبه تا ساعت 15 ظهر ثبت شوند، در همان روز تحويل داده مي‌شوند. سفارش‌هايي که پس از ساعت‌هاي ذکر شده ثبت شوند در اولين ساعت‌هاي کاري روز بعد تحويل داده مي‌شوند.

شهرستان ها

امکان تحويل سفارش‌هايي که در روزهاي کاري شنبه تا پنج‌شنبه تا ساعت 12 ظهر ثبت شوند، در همان روز وجود ندارد و سفارش روز بعد تحويل داده مي‌شوند.

– اگر مبلغ سفارش از پيش پرداخت شده باشد، صاحب پروفايل يا شخص ديگري که صاحب پروفايل نام، آدرس و تلفن وي را براي تحويل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دريافت کالا بايد کارت شناسايي معتبر  مانند کارت ملي همراه داشته باشد.

– توصيه مي‌شود تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور مامور تحويل سفارش کنترل شود.

– براي سرعت و سهولت رسيدگي به درخواست‌ مشتريان در زمينه آسيب‏‏ يا ايراد فيزيکي کالا، اکيداً توصيه مي‌شود سلامت فيزيکي و ظاهري  کالاهاي دريافتي در حضور همکاران تحويل سفارش چک شود يا اينکه به محض مشاهده، در اولين فرصت از طريق تلفن 91326594 021، يا ارسال ايميل  از طريق صفحه “تماس با ما” اين موارد به خدمات پس از فروش تجهیز شبکه فیدار اطلاع داده شود.

به دليل فعال نشدن پست پيشتاز خريداران گرامي ميتوانند از طریق تیپاکس و کالارسان و باربری ها استفاده کنند.

پس از پردازش سفارش و تحويل به تیپاکس و کالارسان و باربری ها ، زمان تقريبي تحويل سفارش ارسالي بنا به محدوده جغرافيايي و مقصد سفارش بين 24 تا 72 ساعت است.

برخي از کالاها در فروش‌هاي ويژه و طرح‌هاي تشويقي فروش ممکن است فقط از طريق تیپاکس ارسال شوند. در اين صورت اين موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر مي‌رسد.

شرايط ارسال

زمان ارسال کالا پس از ثبت سفارش

بستگي به نوع کالاي انتخاب شده دارد.
 در مورد مشتريان تهران، پس از تامين کالا، از طريق پيک تیپاکس و کالارسان و باربری ها 1تا 2 روز کاري زمان خواهدبرد. در مورد مشتريان شهرستان، با توجه به نحوه پرداخت ، از طريق تیپاکس و کالارسان و باربری ها ارسال خواهدشد. تيپاکس و در پرداخت نقدي، چاپار در پرداخت آنلاين انتخاب خواهند شد.

آيا تمام آيتم هاي سفارش در يک بسته بندي ارسال خواهد شد؟

امکان ارسال دو سفارش براي يک ادرس

در صورت يکي بودن آدرس ايميل ها و يکسان بودن آدرس، شما مي توانيد با تماس با تيم خدمات مشتريان درخواست خود را اعلان نماييد. توجه داشته باشيد باتوجه به تامين کالا از تامين کنندگان متفاوت زمان ارسال با اين روش زمان بر مي باشد.

من سفارش خودرا کنسل کرده بودم اما سفارش به دست من رسيده است. بايد چه کنم؟ اگر به هر دليلي سفارش کنسل شده از سمت شما دوباره ارسال شده است، لطفا از مامور پست يا پيک ديجي سنتر تحويل نگرفته و از دريافت امتناع نماييد. اگر به هر دليلي در آن زمان تحويل گرفتيد، خواهشمنديم شرايط بازگشت کالارا مطالعه فرماييد